Bestuurscomité Voka West-Vlaanderen verwelkomt 4 nieuwe leden

De Algemene Vergadering van Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen benoemde vier nieuwe leden van het Bestuurscomité. ​ Vincent Callens, Frederik Chanterie, Hilde Goossens en Philippe Mathieu werden benoemd voor een termijn van drie jaar.

Tijdens de Algemene Vergadering van Voka West-Vlaanderen op 19 mei 2022 werden vier nieuwe leden van het Bestuurscomité benoemd voor een termijn van drie jaar:

• Vincent Callens (Mondi)
  • Frederik Chanterie (Jan Yperman)
  • Hilde Goossens (Daikin)
  • Philippe Mathieu (ECS)

Weerspiegeling van West-Vlaams ondernemerschap

"We dragen diversiteit hoog in het vaandel en streven naar een gezond evenwicht tussen vrouwelijke en mannelijke bestuurders, tussen bestuurders met heel wat jaren ervaring op de teller en bestuurders die verjonging met zich meebrengen. Ook de omvang, de sector en de regionale spreiding worden in beschouwing genomen. Op die manier zijn onze bestuurders een weerspiegeling van het ondernemerschap in West-Vlaanderen en representeren ze het lokale, economische leven", zegt Bert Mons, gedelegeerd bestuurder van Voka West-Vlaanderen.

De vier benoemde leden voegen zich bij het huidige Bestuurscomité van Voka West-Vlaanderen, waarin volgende ondernemers zetelen:

• Philippe De Veyt (Lecot)
  • Hans Boels (Lybover)
  • Tom Bulcke (Lithobeton)
  • Pieter De Brabandere (Wegenwerken De Brabandere)
  • Hilde Dejonghe (Conhexa)
  • Emilie Haspeslagh (Ardo)
  • Julie Lietaer (Symaco)
  • Matias Madou (Secure Code Warrior)
  • Steven Maeyaert (Furnibo)
  • Hannelore Raes (Agristo)
  • Bénédicte Soenen (Soenen Golfkarton)