PERSUITNODIGING: Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen en Unizo West-Vlaanderen bundelen krachten voor tweede editie #WijZijnWestVlaanderen

Beste journalist,

Op woensdag 25 mei ontmoeten West-Vlaamse ondernemers en alle West-Vlaamse parlementsleden elkaar in De Warande in Brussel. De gelegenheid? De tweede editie van #WijZijnWestVlaanderen, een initiatief van Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen en Unizo West-Vlaanderen.

De topontmoeting vindt plaats in onzekere en uitdagende tijden voor ondernemers: hoge inflatie, stijgende grondstof-, loon- en energiekosten en aanhoudende toeleveringsproblemen. En last but not least: de ongeziene arbeidsmarktkrapte die zich uitzonderlijk hard laat voelen in West-Vlaanderen. Hoog tijd om – twee jaar voor de volgende verkiezingen – achterom te kijken naar wat al werd verwezenlijkt, en vooral vooruit te blikken op beslissingen die ervoor moeten zorgen dat onze (West-)Vlaamse economie alsnog structureel wordt versterkt.

Met dit initiatief willen de West-Vlaamse ondernemersorganisaties ook een duidelijk statement maken: het is cruciaal om werk te maken van de vele uitdagingen in de regio en daartoe de krachten te bundelen. De weg vooruit is een weg die we samen moeten afleggen: ondernemers en politici, over partijgrenzen heen.

Voka West-Vlaanderen en Unizo West-Vlaanderen zullen tijdens de samenkomst een overzicht brengen van de werven voor West-Vlaanderen.

Voor en na de presentaties is er de mogelijkheid om de initiatiefnemers en de parlementsleden vragen te stellen.

Praktisch

• Waar? De Warande, Zinnerstraat 1, 1000 Brussel
  • Wanneer? Woensdag 25 mei, van 11.00 tot 14.00 uur

Graag uw aanwezigheid bevestigen voor dinsdag 24 mei 16 uur.

Margot Dhondt Marketing & communicatie