Save the date: persmomenten Voka West-Vlaanderen

PERSUITNODIGING – Persmomenten Voka West-Vlaanderen: Terugblik 2023 | Vooruitzichten 2024

Beste journalist,

Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen nodigt u graag uit voor de jaarlijkse persontmoetingen. Tijdens een lunch blikken we terug op het voorbije jaar en bespreken we de vooruitzichten en uitdagingen voor 2024.

Hieronder vindt u alvast het overzicht:

Regio’s Zuid-West-Vlaanderen en Midden-West-Vlaanderen

• Wanneer: dinsdag 9 januari 2024, van 12.00 tot 14.00 uur
  • Waar: Restaurant Messeyne, Groeningestraat 17, 8500 Kortrijk
  • In aanwezigheid van Hans Boels (voorzitter Voka regio Zuid-West-Vlaanderen), Michel Soubry (voorzitter Voka regio Midden-West-Vlaanderen), Matthieu Marisse (regioverantwoordelijke)

Regio Westhoek

• Wanneer: dinsdag 9 januari 2024, van 12.00 tot 14.00 uur
  • Waar: Esenkasteel, Woumenweg 100, 8600 Diksmuide
  • In aanwezigheid van Vincent Callens (voorzitter Voka regio Ieper), Pieter De Brabandere (voorzitter Voka regio Veurne), Tom Vermeersch (regioverantwoordelijke)

Regio Brugge

• Wanneer: dinsdag 9 januari 2024, van 11.45 tot 14.00 uur
  • Waar: Loweide Seminar & Event Farm, Ravenbosstraat 24, 8020 Oostkamp